Termeni si conditii
Website-ul Crock-Pot disponibil la https://www.crockpot-romania.ro (denumit in continuare „Website-ul”), este deținut și operat de către societatea NYS Experience S.R.L., entitate juridică română având sediul în Str. D. I. Mendeleev nr. 5, etaj 2, C3, Sector 1, Bucureşti, înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/1342/2012, având codul unic de identificare 29704683 (denumită în continuare „NYS Experience” sau „Vânzătorul”).
Puteți să comandați Produsele dorite și fără crearea unui Cont de Client, prin introducerea în formularul specific disponibil pe Website a datelor necesare gestionării Comenzii dumneavoastră.
- dacă aveti deja un Cont de Client pe Website, completati doar câmpurile cu Adresa de e-mail, Parola și apăsati butonul "Intră in cont"
- dacă sunteti la prima comandă online pe Website și doriti sa creati un Cont de Client, completati câmpurile cu: Adresa de e-mail, Parola, Datele de facturare, Adresa de livrare, bifați opțiunea "Prin trimiterea formularului accept Termenii și Condițiile și Politica de confidențialitate" și apoi apăsați butonul "Finalizează comanda"
- dacă doriți să transmiteți Comanda fără a crea un Cont de Client, completați câmpurile cu: Adresa de e-mail, Datele de facturare, Adresa de livrare, bifați opțiunea "Prin trimiterea formularului accept Termenii și Condițiile" și "Politica de confidențialitate" și apoi apăsați butonul "Finalizează comanda"
2.2.4. Acceptarea Comenzii de către Vânzător va fi transmisă prin e-mail după verificarea prezenței Produsului în depozit și va cuprinde informații despre livrare.
2.2.7. Acceptarea Comenzii se va face în funcție de situația stocurilor de Produse de la data transmiterii Comenzii. În acest sens, vă rugăm să aveți în vedere situația stocurilor, astfel cum este indicată pentru fiecare Produs pe Website:
2.2.8. Prezenții T&C vor sta la baza contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau de un furnizor al acestuia. Prin transmiterea unei Comenzi pe Website Utilizatorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vânzătorul își derulează operațiunile (e-mail). Documentele fiscale vor fi transmise prin e-mail și la cerere tipărite pe hârtie prin bifarea opțiunii corespunzătoare pe Website.
2.2.9. În cazul în care refuzați, returnați sau renunțați la 2 Comenzi sau Produse după Acceptarea Comenzilor respective de către Vânzător, ne rezervăm dreptul de a refuza onorarea viitoarelor Comenzi plasate pentru aceeași adresă de livrare și/sau de același Client.
2.3 Pretul Produselor
Prețul Produselor comercializate va fi afișat în timp real pe Website în lei/RON și include taxa de timbru verde și taxa pe valoarea adăugată.
Prețurile Produselor vor putea fi actualizate/modificate în orice moment, iar această modificare va înlocui orice preț stabilit anterior. Comenzii dumneavoastra i se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a acesteia, cu condiția acceptării Comenzii de către Vânzător
Dacă optați pentru plata prin card, instituția emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente de Vânzător (spre exemplu fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre părți nu se încheie și nu vom avea nicio obligație să livrăm Produsele. În acest caz puteți selecta o altă metodă de plată sau încerca din nou procesarea plății cu un card valid.
2.4.4. Plata prin Paypal
Produsele comandate pe Website pot fi achitate simplu și rapid printr-un cont de PayPal. PayPal, lider mondial în domeniul tranzacțiilor online, îți permite să efectuezi tranzacții securizate pentru cumpărăturile online. Dacă nu ai un cont activ PayPal, vezi aici ce pași trebuie să urmezi: http://bit.ly/33oVOzH.
2.4.5. Plata prin Google Pay
Serviciul Google Pay reprezintă modalitatea rapidă și simplă de a face plăți online cu cardul tău. Tot ce trebuie să faci este să îți înregistrezi cardul din aplicația de mobile banking a băncii tale emitente. Dacă nu ai un cont Google Pay activ, vezi aici ce pași trebuie să urmezi: https://pay.google.com.
2.4.6. Plata prin Klarna
Împarte costul achiziției în 3 rate fără dobândă, ca să îl poți acoperi în timp. Prima rată este debitată la procesarea comenzii, iar celelalte 2 sunt debitate automat la fiecare 30 de zile de pe cardul de debit sau de credit pe care îl alegi. Cu Klarna, ai flexibilitatea de a cumpăra fără dobândă. Examinează cele mai recente achiziții și plătește orice sold rămas conectându-te la contul Klarna pe pagina https://www.klarna.com/ro/serviciul-clienti. Poți discuta și pe chat cu Serviciul clienți Klarna în aplicația Klarna. Pentru mai multe informații, te rugăm să consulți termenii și condițiile produsului.
Bine de știut: comenzile cu valoarea cuprinsă între 200 RON și 5.000 RON pot fi împărțite în 3 plăți fără dobândă, cu produsul nostru. Plătește în 3 rate, în cadrul procesului de efectuare a plății.
2.4.7. Rate egale fără dobândă
Bonus Card de la Garanti BBVA
Liber la cumpărături cu Bonus Card de la Garanti BBVA! Bonus Card de la Garanti BBVA, primul card de credit cu cip din România, îți oferă posibilitatea de a face cumpărături la orice comerciant din țară sau străinătate care afișează sigla MasterCard, dar și de a refinanța cardul de credit de la altă bancă în condiții avantajoase.
Beneficii la cumpărături:
- câștigi Bonus. Până la 10% din valoarea cumpărăturilor se întoarce în contul tău de fiecare dată când plătești cu Bonus Card de la Garanti BBVA
- cumperi Gratuit. Cu bonusul acumulat cumperi ce îți dorești din magazinele partenere (peste 5000 de magazine partenere)
- plătești în rate fără dobândă. Poți plăti în 2, 3, 4, 5, 6 sau 12 rate fără dobândă
- perioada de grație. Beneficiezi de 20 - 50 de zile perioadă de grație cu 0% dobândă
Beneficii la refinanțare:
- până la 12 rate fără dobânda SAU
- 10% discount din debitul refinanțat, plus 6 luni perioadă de grație
Pentru mai multe detalii te rugam să vizitezi www.bonuscard.ro sau dă-ne un telefon la Alo Garanti, 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie).
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile Garanti BBVA pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
ING România - ING Credit Card
Folosind ING Credit Card beneficiezi de rate fără dobândă sau poți plăti integral astfel: până la 30 rate fără dobândă pentru cumpărături online. Plata se efectuează integral, urmând să îți setezi ratele răspunzând la SMS sau direct din ING Home'Bank, serviciul de internet banking.
Poți beneficia de perioade promoționale, în care numărul de rate se modifică. Pentru detalii cu privire la numărul de rate disponibil, poți consulta www.ing.ro, secțiunea Credit Card sau ING Home'Bank, secțiunea Bazar.
Pentru detalii cu privire la numărul de rate disponibil, poți contacta banca la: My'Line - Relații Clienți disponibil 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
Telekom: 021 402 83 91 | Orange: 0374 13 83 91 | Vodafone: 0372 38 83 91 | RCS&RDS: 0314 06 83 91
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile ING România pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
Banca Transilvania - Star BT
Plătește cu Star BT de la Banca Transilvania și beneficiezi de:
- până la 12 rate fără dobândă, pentru orice plată, dacă alegi plata în rate
- 0.3% din valoarea cumpărăturilor în Puncte Star, dacă alegi plata integrală
- perioadă de grație de până la 56 de zile - valabilă pentru toate tranzacțiile (plăți la comercianți - integral sau în rate, ridicări de numerar, plăți de utilități, etc.)
Sunt incluse în programul Star Card cardurile de cumpărături: Star Forte, MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Star Gold, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary, Star Platinum, Visa Platinum, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, Visa Flying Blue Classic și Visa Flying Blue Premium.
Nu ai încă Star Card? Aplică acum pentru un card de cumpărături Star:
- în orice unitate Banca Transilvania
- online pe https://beta.bancatransilvania.ro
- telefonic la Call Center BT: 0264 594 337 - pentru rețele mobile sau din străinătate; 0800 80 CARD (2273) - din rețeaua Telekom
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile Banca Transilvania pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
Credit Europe Bank - Card Avantaj
Folosind Card Avantaj de la Credit Europe Bank poți plăti în 2 până la 6 rate fără dobândă.
Cum poți obtine Card Avantaj?
- poți merge la orice sucursală Credit Europe Bank
- aplici online pe www.cardavantaj.ro la secțiunea "Aplică acum"
- suni la CEBLine apelând numerele 0801.000.000 (apelabil din rețeaua fix Telekom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice rețea) și soliciți emiterea unui Card Avantaj
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile Credit Europe Bank pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
Alpha Bank
Plătește cu cardurile de cumpărături de la Alpha Bank România și ai până la 6 rate fără dobândă. Opțiunea de rate va fi afișată pe website-ul nostru în momentul realizării tranzacției.
*Visa Gold EUR nu face parte din programul de rate la parteneri.
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile Alpha Bank pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
Plata în rate 100% online, fără card de credit, prin TBI Bank
Alături de TBI Bank am implementat un sistem de plată în rate, care se poate accesa direct de pe site-ul nostru, fără drumuri la bancă și fără card de credit. Plata în rate obținute 100% online se adresează clienților (persoane fizice) între 18 și 73 de ani și care au o sursă de venit impozabilă.
Pașii sunt simpli:
- selectezi ca Metodă de plată, varianta "Plata în rate 100% online, fără card de credit, prin TBI Bank" și finalizezi comanda
- vei fi redirecționat în pagina TBI.
Vei avea două opțiuni de finanțare:
Pentru sume între 100 și 2.000 lei – poți plăti în 4 rate fără dobândă. Prima rată se ia de pe cardul tău de debit, când completezi cererea online; în cazul în care cererea de plată în rate se respinge, suma reținută ți se returnează integral pe card în aceeași zi.
Pentru sume între 2.000,01 lei și 40.000 lei – poți plăti în 6 până la 60 de rate, cu dobândă de la 15%/an. Prima rată se achită peste o lună.
1. Te identifici la distanță pe baza cărții de identitate în original
2. Semnezi electronic documentele, printr-un cod primit pe sms. Este nevoie să deții o sursă de venit înregistrată la ANAF de mai mult de 3 luni (pensie mai mare de 1.125 lei, salariu mai mare de 1.495 lei, venituri din activități liberale etc).
3. După aprobare, noi îți procesăm cererea.
Pentru mai multe detalii te rugăm să vizitezi tbibank.ro
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile TBI Bank pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
2.5.2. În cazul în care unul dintre Produsele achiziționate se află în Precomandă, coletul va fi livrat la momentul sosirii acestuia în stoc, chiar dacă restul Produselor din Comandă se află în stoc.
2.5.3. Livrarea Produselor comandate online se face doar pe teritoriul României, prin firmele de curierat rapid FAN Courier și Sameday. Pentru fiecare comandă online se va aplica un cost de transport cu TVA inclus, care va fi afișat separat pe comandă și factură și va fi suportat de Client. Ne rezervăm dreptul ca în anumite situații expres indicate pe Website și/sau în regulamentele aferente anumitor vânzări promoționale pe care le putem organiza să suportăm costul transportului (al livrării produselor la Client). Niciun precedent constând în suportarea de către Vânzător a prețului de transport/livrare a Produselor către Client nu ne obligă la o conduită similară în viitor/in alte situații.
2.5.4. Termenul general de livrare este afișat pe pagina fiecărui produs și este exprimat în zile lucrătoare. În perioada campaniei Black Friday există posibilitatea ca livrarea comenzilor să sufere o întârziere rezonabilă, datorită volumului mare de comenzi. Această întarziere nu constituie o încalcare a contractului încheiat între Client și Vânzător, fiind în afara controlului nostru. Participanții pot urmări pe site-ul curierului evoluția coletului pe baza numărului AWB furnizat de Vânzător.
În toate cazurile timpul de livrare poate fi influențat de disponibilitatea Produselor în stoc, sens în care vă rugăm să consultați dispozițiile cu privire la Transmiterea și Acceptarea unei Comenzi din prezenții Termeni și Condiții, dar și de programul de funcționare și/sau de capacitatea de livrare a comenzilor a firmelor de curierat, care poate fi afectată de condiții meteo, de restricții impuse de autorități, de circumstanțe neprevăzute, etc., pentru care Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere.
2.5.5. După livrarea Produselor, îți recomandăm să verifici conținutului coletului, integritatea și aspectul Produselor și accesoriilor. Orice reclamație privind integritatea Produselor în urma transportului, conținutul coletului și aspectul Produselor și accesoriilor trebuie notificată în scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea Produselor. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luată în considerare.
2.5.6. În cazul în care Vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a livra Produsele în termen, transferând posesia fizică sau controlul asupra Produselor către Client fără întârziere nejustificată și, în orice caz, în decurs de cel mult 30 de zile de la Acceptarea Comenzii, cu excepția cazului în care Clientul și Vânzătorul au convenit altfel cu privire la momentul livrării, Clientul îi poate solicita să efectueze livrarea într-un termen suplimentar, corespunzător circumstanțelor. În cazul în care Vânzătorul nu livrează Produsele în termenul suplimentar respectiv, Clientul are dreptul să ceară rezoluțiunea contractului. În caz de rezoluțiune a contractului pentru acest motiv, Vânzătorul va rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului de către Client în decurs de cel mult 7 zile de la data la care Clientul a comunicat decizia sa de rezoluțiune a contractului. Vânzătorul nu este responsabil de programul de funcționare și de termenele standard de procesare a tranzacțiilor ale băncii Vânzătorului și/sau ale băncii Utilizatorului.
2.6. Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale
2.6.1. Clientul persoană fizică sau grupul de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale, în calitate de consumator, beneficiază de o perioadă de 14 zile de la data intrării în posesia Produsului pentru a anunța Vânzătorul despre intenția sa de a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri în afara celor directe legate de returnarea Produselor. Persoanele juridice nu beneficiază de prevederile privind retragerea din contract în acord cu O.U.G. 34/2014.
2.6.2. Înainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informează Vânzătorul cu privire la decizia sa de retragere din contract. Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere în conformitate cu dispozițiile legale revine Clientului. În acest scop, Clientul poate alege una dintre următoarele variante:
a. de a folosi modelul de formular electronic de returnare produs prevăzut pe Website - https://www.crockpot-romania.ro;
b. de a face orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract pe un suport durabil;
c. de a completa și de a transmite în format electronic, la adresele de e-mail indicate pe Website, modelul de formular de retragere prevăzut în partea B din anexa O.U.G. 34/2014.
2.6.3. Vânzătorul va comunica Clientului, fără întârziere, confirmarea de primire a formularului și/sau deciziei de retragere, iar Clientul trebuie să urmeze instrucțiunile din e-mail. În cazul in care completați Formularul de returnare produs de pe Website, vă vom transmite confirmarea de primire a cererii de retragere pe adresa de e-mail indicată.
2.6.4. Cu excepția cazului în care Vânzătorul s-a oferit să recupereze în mod direct/nemijlocit Produsele, Clientul returnează Produsele sau le predă Vânzătorului sau unei persoane autorizate de Vânzător să recepționeze Produsele fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vânzătorului decizia sa de retragere din contract/de renunțare la Comanda Confirmată și livrată. Vânzătorul se oferă pentru bune relații comerciale să îndeplinească formalitățile legate de trimiterea curierului în cazul în care Clientul acceptă prin e-mail curierul indicat de Vânzător. În cazul în care Clientul acceptă curierul indicat de Vânzător, plata costurilor legate de retur este în sarcina Vânzătorului, în caz contrar, acestea fiind în sarcina Clientului.
2.6.5. Vânzătorul nu va rambursa costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător.
2.6.6. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
2.6.7. Produsul va fi returnat integral de preferat cu ambalajul nedeteriorat, cu accesoriile, manualele de utilizare și premiile (dacă au fost oferite în cadrul unor promoții). Dacă valoarea Produsului returnat în intervalul prevăzut de lege a fost diminuată din culpa Clientului (în perioada de 14 zile Produsul trebuie utilizat doar pentru testarea modului de funcționare) sau dacă Produsul devine nevandabil, atunci suma restituită Clientului va fi diminuată intemeiat, conform legislației în vigoare.
2.6.8. După primirea Produsului, Vânzătorul transmite către Client o notificare scrisă (prin e-mail) prin care se confirmă recepționarea coletului, iar Produsul se predă către service pentru verificarea integrității și functionalității doar dacă s-au respectat termenele legale mai sus menționate. În caz contrar, se înștiințează Clientul prin e-mail cu privire la refuzul returului.
2.6.9. După verificarea Produsului în service, se întocmește de către un specialist service un document privind diminuarea valorii Produsului (dacă este cazul), suma restituită Clientului urmând să fie redusă corespunzător.
2.6.10. Vânzătorul rambursează contravaloarea Produsului folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de Client pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina Clientului plata de comisioane în urma rambursării și/sau dacă plata a fost făcută în numerar (ramburs la curier), caz în care Prețul va fi rambursat în contul bancar indicat de Client. În cazul tranzacțiilor online cu cardul sumele vor fi returnate în contul din care s-a făcut plata. În cazul exercitării dreptului de retragere, toate costurile directe legate de returnarea produselor inclusiv costul aferent transportului sunt suportate de către Client și nu se returnează.
2.6.11. Pentru detalii suplimentare privind returnarea produselor comercializate ne puteți contacta telefonic sau prin e-mail conform adresei de corespondență înscrisă în documentele de achiziție sau afișate pe Website.
3. GARANȚII
- Produsul nu a fost utilizat în conformitate cu instrucţiunile descrise în manualul de utilizare;
- Produsul nu a fost utilizat pentru scopul pentru care a fost creat;
- Lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau înscrisurilor producătorului sau Vânzătorului de pe Produse;
- Lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricaţie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate ale Produselor;
- Intervenţii asupra Produselor executate de persoane neautorizate de importator;
- Deteriorările termice, mecanice şi plastice ale Produselor datorate incendiilor, accidentelor sau neglijenţei în utilizare, prezenţa urmelor de contact cu lichid sau alte substanţe, a urmelor de oxidare datorate folosirii în locuri cu abur sau umiditate excesivă, praf în exces;
- Defecţiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea şi utilizarea Produselor în condiţii necorespunzătoare.
În cazurile de mai sus, reparaţiile permise de producător şi posibile se vor efectua contra cost.
Pentru a facilita trimiterea unui produs defect către service în vederea reparatiei vă recomandăm să consultați secțiunea dedicată disponibilă pe Website.
4. RESTRICȚII REFERITORE LA DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
4.1. Tot conținutul Website-ului reprezintă proprietatea NYS Experience și conține elemente protejate de reglementări privind drepturile de autor și alte drepturi de proprietate intelectuală, cum ar fi (dar fără a se limita la) pictogramele butoanelor, compilațiile de date și software, denumirile comerciale, logo-urile, fotografiile, fișierele video, fișierele audio, textele, design-ul grafic (denumite în cele ce urmează „Conținut”). Fără a înlătura aplicarea oricăror restricții suplimentare impuse de legile în vigoare, pentru a proteja aceste drepturi, se aplică următoarele restricții privind utilizarea Website-ului:
a. Aveți dreptul de a utiliza funcționalitățile Website-ului numai în scop personal, în mod neexclusiv și temporar și anume în timp ce utilizați Website-ul (și anume în timp ce analizați Produsele ofertate sau plasați Comenzi), cu condiția respectării tuturor notificărilor privind dreptul de autor și de proprietate – și se interzice utilizarea acestui Website și a Conținutului în scop comercial.
b. Nicio parte a acestui Website nu poate fi copiată prin mijloace electronice sau de orice alt fel, fără excepție. Este interzisă reproducerea oricărei părți a acestui Website pe orice alt site de internet fără acordul expres scris al NYS Experience.
c. Mărcile și denumirile comerciale așa cum sunt utilizate pe Website nu pot fi afișate sau utilizate în orice altă modalitate fără acordul scris prealabil al NYS Experience sau al proprietarului lor. Nu puteți utiliza nici o meta-etichetă sau orice alt „text ascuns” care utilizează numele sau mărcile comerciale ale NYS Experience fără consimțământul expres scris al NYS Experience. Orice utilizare neautorizată duce la încetarea permisiunii sau licenței acordate de către NYS Experience. Nu puteți utiliza nicio siglă a NYS Experience sau altă grafică sau marcă proprietară ca parte a link-ului fără permisiunea noastră scrisă expresă.
d. Se pot realiza legături către Website în măsura în care acestea trimit către pagina principală. Este interzisă realizarea unor legături către subpagini sau către Conținut, direct către alte părți ale Website-ului, excepție făcând situațiile aprobate expres de NYS Experience. Este interzisă vizitarea sau utilizarea Website-ului prin mijloace automate (de exemplu, prin utilizarea unor programe de tip "crawler", "autobots", „spiders”, „scrapers” sau a oricărui alt mijloc similar sau software automat sau printr-un sistem fizic sau mecanic) pentru a descărca sistematic informații de pe acesta sau pentru a face legătura funcțională dintre Conținutul Website-ului și un alt site.
e. Website-ul sau orice parte a acestuia nu poate fi reprodusă, duplicată, copiată, vândută, revândută, vizitată sau exploatată în alt fel în scopuri comerciale fără consimțământul expres în scris al NYS Experience.
4.2. Utilizatorii care încarcă pe Website materiale protejate de drepturi de autor își asumă responsabilitatea pentru folosirea acestor materiale și acordă totodată NYS Experience SRL și afiliaților săi dreptul neexclusiv de a le folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce și afișa în întreagă lume, pe durata nedeterminată, fără redevențe, irevocabil și complet sub-licențiabil, în conformitate cu scopul pentru care aceste materiale au fost încărcate în Website. Astfel, declarați și garantați că dețineți sau controlați toate drepturile asupra conținutului pe care îl postați, că acest conținut este corect, că utilizarea conținutului pe care îl furnizați nu încalcă prevederile legale aplicabile și nu va provoca vătămări niciunei persoane sau entități.
4.3. NYS Experience are dreptul, dar nu și obligația de a monitoriza și edita sau elimina orice activitate sau conținut pe care îl consideră nepotrivit de pe Website. NYS Experience nu își asumă nicio responsabilitate și nicio răspundere pentru orice conținut postat de dvs. sau de orice terță parte.
4.4. NYS Experience și afiliații săi respectă proprietatea intelectuală. Dacă credeți că lucrarea dumneavoastră a fost copiată într-un mod care constituie o încălcare a drepturilor de autor, va rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact și să depuneți o cerere de sistare a încălcării a drepturilor de autor.
5. LEGĂTURI CĂTRE SITE-URI ALE UNOR TERȚE PĂRȚI
Acest Website poate conține legături outbound către alte site-uri. Acestor legături li se pot aplica excepții de la cele de mai sus conform informațiilor prezentate pe respectivele site-uri. Orice legături către pagini ale unor terțe părți sunt oferite pentru confortul dumneavoastră și vor fi supuse utilizării pe propria răspundere. Nici NYS Experience și nici afiliații săi nu operează și nu controlează în niciun fel informațiile, produsele sau serviciile de pe aceste site-uri web ale terților.
NYS Experience nu își asumă nicio responsabilitate sau răspundere pentru acțiunile, produsul și conținutul tuturor acestora și ale oricăror alte terțe părți. Ar trebui să revizuiți cu atenție declarațiile lor de confidențialitate și alte condiții de utilizare.
Site-urile web ale terților sunt furnizate „așa cum sunt” și fără garanții de niciun fel, exprimate sau implicite, de adecvare pentru un anumit scop sau funcționalitate completă și continuă, fără întreruperi sau erori.
6. DISPONIBILITATE, LIMITE DE UTILIZARE ȘI MODIFICĂRI ALE WEBSITE-ULUI
6.1. Disponibilitatea Website-ului
Website-ul este furnizat „așa cum este” și „după cum este disponibil”. NYS Experience nu oferă nicio declarație sau garanție de niciun fel, expresă sau implicită, cu privire la funcționarea Website-ului sau a informațiilor, conținutului, materialelor sau produselor incluse în Website.
6.2. Limite de utilizare
Clienții și Utilizatorii Website-ului pot poata recenzii sau comentarii sau pot trimite întrebări, atât timp cât conținutul acestora nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, invaziv pentru viață privată și nu încalcă drepturi de proprietate intelectuală. Chiar și în aceste condiții NYS Experience își rezervă dreptul de a nu afișa pe site toate recenziile primite.
6.3. Review-uri și comentarii
Scrierea de review-uri și comentarii se poate face de către Utilizatori și Clienți în secțiunea "Review-uri". Informațiile scrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire a Produsului. În momentul trimiterii unui Review sau comentariu, Utilizatorul acordă Vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și oferă Vânzătorului dreptul de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și afișa acest conținut.
La scrierea unui Review sau comentariu, fiecare Utilizator este obligat să respecte următoarele reguli:
a. Să descrie doar caracteristici și/sau modul de utilizare a Produsului, evitând informații și aspecte ce se pot modifica în timp (preț, oferte și pachete promoționale);
b. Să scrie în limba română. Excepție fac cuvintele sau expresiile din denumirile produselor și cele care sunt de largă utilizare în mediile referitoare la domeniul respectiv;
c. Să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta alt Utilizator;
d. Să se asigure că informațiile introduse sunt reale, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, drepturile comerciale sau alte drepturie de proprietate, publicitate, intimitate, bunele maniere sau reputația altor persoane;
e. Să nu folosească link-uri (URL-uri) spre alte site-uri comerciale ce desfășoară același tip de activitate comercială ca și Vânzătorul. Să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Vânzător sau să introducă Review-uri și comentarii care să conțină informații de natură publicitară;
f. Să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsură, date personale sau orice alte informațîi care pot determina dezvăluirea datelor personale;
g. Să nu utilizeze Review-urile și comentariile ca mijloc de comunicare cu Vânzătorul. În acest sens, Utilizatorul poate folosi datele de contact ale Vânzătorului afișate pe Website;
h. Să nu folosească cuvinte vulgare, conținut obscen, pornografic sau conținut care incită la ură, rasism, xenofobie;
i. Să nu furnizeze conținut fals, defăimător, publicitar sau care este de natură să constituie fapte de concurență neloială;
j. Să nu utilizeze o adresă de e-mail falsă, să se identifice drept altă persoană sau să inducă în eroare.
NYS Experience își rezervă dreptul de a elimina sau edita astfel de conținut, dacă este detectat.
6.4. Utilizarea necorespunzătoare a Website-ului
6.4.1. NYS Experience își rezervă dreptul de a refuza utilizarea Website-ului pentru plasarea de Comenzi: (i) dacă credem că ați putea încălca aceste T&C, (ii) dacă utilizați greșit Website-ul (ex. într-un mod nelegitim) (iii) atunci când există o justificare comercială pentru a face acest lucru sau (iv) atunci când datele dvs de identificare nu sunt corecte sau reale.
6.4.2. Este interzisă utilizarea Website-ului sau a conținutului acestuia într-o manieră care deranjează alți Utilizatori ai Website-ului, încalcă drepturile acestora, întrerupe funcționarea corespunzătoare a Website-ului sau afectează informația prezentată pe Website și/sau software-ul care controlează funcționarea acestuia. Nu este permisă utilizarea Website-ului sub un nume fals sau evitând măsurile de securitate aplicate secțiunilor blocate ale Website-ului. Este interzisă utilizarea Website-ului sau a conținutului acestuia într-o manieră care constituie sau încurajează comportamente ce pot fi considerate infracțiuni, implică responsabilitate civilă sau care încalcă legile în vigoare.
Astfel, în calitate de Utilizator al Website-ului, vă asumați următoarele obligații:
a. Să utilizați Website-ul numai în scopuri legale. Este interzisă utilizarea abuzivă sau tentativă de fraudare a NYS Experience.
b. Să furnizați informații exacte și complete atunci când vă creați un Cont de Client;
c. Să nu folosiți în mod abuziv Website-ul, necorespunzător legii sau prezentelor T&C, afectând astfel funcționalitatea;
d. Să plasați doar acele Comenzi pe care intenționați să le onorați. În cazul plasării de Comenzi false sau frauduloase ne rezervăm dreptul de a anula respectivele Comenzi și de a sesiza autoritățile competente;
e. Să respectați drepturile de proprietate intelectuală cu privire la orice element prevăzut pe Website;
f. Să păstrați confidențialitatea informațiilor de autentificare în Contul de Client și să ne anunțați dacă suspectați că altcineva vă cunoaște datele de autentificare sau vă folosește Contul de Client.
7. DECLINAREA RESPONSABILITĂȚIi ȘI LIMITAREA RĂSPUNDERII
7.1. NYS Experience și nicio altă parte implicată în crearea, producerea sau livrarea acestui Website nu își asumă responsabilitatea pentru nicio pierdere, daună sau niciun cost, inclusiv pentru daune directe sau indirecte rezultate din sau în legătură cu utilizarea Website-ului (inclusiv responsabilitatea pentru transmiterea întârziată sau incorectă a informațiilor, întreruperea, suspendarea sau anularea Website-ului), fără excepție. De asemenea, NYS Experience nu își asumă responsabilitatea pentru daune asupra echipamentului sau viruși care pot infecta calculatorul dumneavoastră ca urmare a accesării, utilizării sau vizitării Website-ului sau a utilizării conținutului acestuia.
7.2. NYS Experience nu oferă garanții de nici un fel, implicite sau explicite, privind accesarea de către Utilizatori a Website-ului. S-a acordat o atenție deosebită conținutului și corectitudinii informației prezentate pe Website. Cu toate acestea, NYS Experience nu oferă nicio garanție că acest Website și informațiile prezentate vor răspunde cerințelor Utilizatorului, că Website-ul nu va înregistra întreruperi, că va furniza prompt informații, că va fi securizat și lipsit de erori. De asemenea, nu oferă nicio garanție în ceea ce privește rezultatul obținut ca urmare a utilizării Website-ului.
7.3. Materialele de pe Website și de pe site-urile web ale terților sunt furnizate „așa cum sunt”. Utilizarea și vizitarea Website-ului se face pe propria răspunde a Utilizatorilor.
7.4. Orice materiale și/sau informații descărcate sau obținute printr-o altă modalitate ca urmare a utilizării Website-ului se utilizează pe propria răspundere. Sunteți responsabil(a) pentru conținutul fișierelor încărcate pe serverul NYS Experience și pentru orice alte materiale distribuite prin intermediul Website-ului. Sunteți responsabil(ă) pentru toate obligațiile care iau naștere ca urmare a utilizării Website-ului. Sunteți de acord să despăgubiți NYS pentru orice pierderi, daune, obligații rezultate sau orice revendicare sau acțiune legale efectuată asupra sau care implică NYS Experience ca urmare a utilizării necorespunzătoare și în contradicție cu prezentii T&C de către dumneavoastră a Website-ului.
7.5. De asemenea, nu putem garanta faptul că orice Produse disponibile la un moment dat pe Website vor fi disponibile în orice moment. Astfel, ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui anumit Produs.
8. LEGEA APLICABILĂ
Acești Termeni și Condiții de utilizare sunt reglementati și interpretați în conformitate cu legislația română în vigoare. Atunci când nu se poate ajunge la o soluționare amiabilă, disputele ce pot apărea în legătură cu Termenii și Condițiile de utilizare se vor judeca de instanțele competente. Orice reclamații pot fi adresate NYS Experience prin intermediul formularului de contact.
Nr. ord. reg. com./an: J40/1342/14.02.2012
C.U.I.: 29704683; Atribut fiscal: RO
Capital social: 3.001.000 lei
Sediul: Str. Mendeleev Nr. 5, Et. 2, București, Sector 1, 010361
Cont: RO83INGB0000999902887786
Banca: ING Bank, Sucursala Băneasa
Pentru a vă adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, puteți accesa link-ul: http://www.anpc.gov.ro.
10.1. NYS Experience își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic prezentul document, în conformitate cu legislația română în vigoare, pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Website-ului sau orice modificări ale cerințelor legale.
10.2. Documentul este opozabil Utilizatorilor începând cu momentul afișării în Website la secțiunea Termeni și Condiții.
10.3. În cazul oricărei modificări, vom afișa pe Website versiunea modificată a documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui document. Comenzilor dumneavoastră li se vor aplica termenii care sunt în vigoare la momentul plasării comenzii, cu condiția Confirmării Comenzii de către Vânzător.
10.4. Pentru orice neclarități sau observații în acest sens, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact.
Actualizat la data de 24.10.2024