Contul meu
Coșul meu

Nu ai niciun produs in cos.

Închide

Formular Service

Pentru a trimite un produs defect catre service in vederea reparatiei va rugam sa completati campurile de mai jos iar sistemul nostru va procesa formularul dvs de service in conformitate cu Termenii si Conditiile de vanzare si conditiile din Certificatul de Garantie.


In urma completarii formularului veti primi un e-mail de verificare pe care va rugam sa il confirmati pentru ca produsul dvs sa fie ridicat de un curier si adus pentru verificare in vederea aducerii sale la conformitate.


Transportul produsului va fi gratuit in cazul in care produsul se incadreaza in termenii Certificatului de Garantie.

In urma expedierii acestui formular veti primi un e-mail de verificare. Va rugam sa il confirmati pentru ca solicitarea dvs sa fie procesata.

Termenii Garanției

Produsul/produsele achiziţionate de cumpărător beneficiază de garanţie conform specificaţiilor din certificatul de garantie şi în conformitate cu dispoziţiile OG 21/1992 republicată şi modificată, ale O.U.G. nr. 140/2003, inclusiv modificările acestora.Toate bunurile comercializate de vanzator beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.


Garanția comercială (prin extinderea garantiei de conformitate pana la termenul indicat) se acordă in cazul unor promotii sau modele evidentiate si numai consumatorilor persoane fizice în cazul în care este menționat expres acest fapt pe documentele de achiziție ale produsului. Garanția de conformitate pentru persoane fizice este de 24 luni, iar pentru persoane juridice este de 12 luni. Certificatul de garanție va fi transmis prin e-mail și, la cerere - prin bifarea opțiunii de pe site, va fi tipărit pe hârtie și comunicat. Pentru efectuarea reparațiilor în perioada de garanție, vă rugăm să consultați termenii și condițiile din Certificatul de garanție. Va rugăm să aveți în vedere că orice intervenție neautorizată sau utilizare incorecta atrage pierderea garanției Produsului. Intervențiile neautorizate sau incorecte includ (fără limitare) următoarele situații:


Produsul nu a fost utilizat în conformitate cu instrucţiunile descrise în manualul de utilizare;


Produsul nu a fost utilizat pentru scopul pentru care a fost creat;


Lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau înscrisurilor producătorului sau Vânzătorului de pe Produse;


Lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricaţie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate ale Produselor;


Intervenţii asupra Produselor executate de persoane neautorizate de importator;


Deteriorările termice, mecanice şi plastice ale Produselor datorate incendiilor, accidentelor sau neglijenţei vadite în utilizare;


Prezenţa urmelor de contact cu lichid sau alte substanţe, a urmelor de oxidare la componentele electrice deteriorate datorate folosirii în locuri cu abur sau umiditate excesivă, praf în exces sau orice substante sau impuritati;


Defecţiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea şi utilizarea Produselor în condiţii necorespunzătoare.


În cazurile de mai sus, reparaţiile permise de producător şi posibile se vor efectua contra cost.


Pentru a facilita trimiterea unui produs defect către service în vederea reparatiei vă recomandăm să consultați informatiile disponibile pe Website.