Contul meu
Cosul meu

Nu ai niciun produs in cos.

Modalitati de plata si livrare

REGULI COMENZI ONLINE

Pentru o cat mai buna desfasurare a comenzilor si pentru a te asigura ca vei putea comanda tot timpul produsele dorite, te invitam sa citesti cu atentie cateva reguli esentiale:

 

  • la plasarea unei comenzi, indiferent de modul de plata, vei fi instiintat pe e-mail de primirea comenzii, iar ulterior privind data de disponibilitate a produselor si data livrarii lor
  • comenzile achitate online garanteaza existenta produsului in stoc si livrarea lui in cel mai scurt timp posibil
  • procesarea comenzilor cu livrare la domiciliu se face in ordinea plasarii comenzii. Existenta produsului in stoc precum si detalii despre starea produsului (nou/resigilat) va fi confirmata de un operator (telefonic sau pe e-mail)
  • in cazul in care, din diverse motive, refuzati 3 comenzi / produse returnate ne rezervam dreptul de a refuza onorarea viitoarelor comenzi venite pentru aceeasi adresa de livrare
  • promotiile NU se cumuleaza cu alte vouchere de reducere sau cu alte oferte
  • in cazul campaniilor care prevad plasarea de Precomenzi, ordinea onorarii acestora va fi urmatoarea:

    a) se vor trata cu prioritate precomenzile pentru care se achita avans la plasarea comenzii

    b) precomenzile vor fi onorate in ordinea primirii lor si in limita stocului disponibil

CUM COMAND?

Pentru a achizitiona produse, aveti la dispozitie butonul "Adauga in cos". Odata adaugate in cos, produsele vor aparea in "Cosul meu", de unde puteti modifica, sterge si adauga alte produse.

Odata stabilita lista de produse achizitionate, puteti continua comanda prin adaugarea unei adrese de livrare si alegerea modalitatii de plata.

Vrei sa cumperi in RATE? SUNA-NE la 037.206.2345.

 

CUM PLATESC?

Modalitatile de plata sunt:

1. Plata prin numerar

La livrarea prin curier, la domiciliu. Puteti achita contravaloarea prin ramburs, in momentul livrarii produsului prin curier rapid.

 

2. Plata prin card
Produsele comandate pot fi achitate si online, prin card bancar, in momentul comenzii. Tipurile de card acceptate sunt Visa, Visa Electron, MasterCard si Maestro. Platile sunt procesate prin intermediul procesatorului de plati, mobilPay. Datele cardului dumneavoastra nu vor fi solicitate sau stocate.

 


3. Transfer bancar
Puteti efectua un transfer bancar, pe baza facturii proforme in format electronic pe care o veti primi pe mail in urma achizitionarii produsului.

 

4. Rate egale, fara dobanda

a. Card Avantaj

Folosind Card Avantaj de la Credit Europe Bank poti plati in 1, 3, 6 sau 12 rate egale, fara dobanda.

Cum puteti obtine CardAvantaj?

  • Puteti merge la orice sucursala Credit Europe Bank
  • Aplicati online pe www.cardavantaj.ro la sectiunea "Aplica acum"
  • Sunati la CEBLine apeland numerele 0801.000.000 (apelabil din reteaua fixa Romtelecom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice retea) si solicitati emiterea unui CardAvantaj

b. Card Star BT

Prin programul Star BT de la Banca Transilvania poti beneficia de 2, 3, 6 sau 12 rate egale, fara dobanda.

Detalii: www.starbt.ro/star_bt/Despre_Star_BT_Ce_este.html

c. Card Alpha Bank

Folosind Alpha Card poti achizitiona produsele in 2 pana la 12 rate egale fara dobanda.

Cum puteti obtine un Alpha Card?
  • Aplicati on-line pe www.alphabank.ro
  • Sunati la numarul: 08008 25742 (apel gratuit) si solicitati emiterea unui card

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei mobilPay.

 

LIVRARE (curier DPD)

Livrarea produselor se face doar pe teritoriul Romaniei, prin firma de curierat rapid DPD.

Comenzile plasate pana in ora 18:00 se vor livra in 24 - 48 ore de la primirea comenzii. Comenzile plasate dupa ora 18:00 se vor livra in 48 ore de la primirea comenzii. Timpul de livrare poate fi influentat de catre disponibilitatea produselor in stoc.

Comenzile plasate vineri dupa ora 18.00, sambata si duminica se vor procesa in cursul zilei de luni si se vor livra in 24 ore. Timpul de livrare poate fi influentat de catre disponibilitatea produselor in stoc.

Pentru comenzile cu valoare totala mai mare de 100 RON (TVA inclus) livrarea este GRATUITA.

In cazul comenzilor cu valoare totala mai mica de 100 RON (TVA inclus) se va aplica un cost de transport de 12.99 lei (TVA inclus), care va fi afisat separat pe comanda si pe factura emisa catre dumneavoastra.

In cazul retururilor de marfa, costul de transport nu se returneaza.

Dupa livrarea comenzii, aveti obligatia de a verifica continutul coletului. Se va verifica integritatea si aspectul produsului si a accesoriilor din pachet. Orice reclamatie trebuie notificata in scris sau telefonic in maxim 24 de ore de la livrarea comenzii. Orice reclamatie ulterioara in acest sens, nu va fi luata in considerare.

LIVRARE IN ACEEASI ZI (curier Sameday)

Livrarea produselor in aceeasi zi se face doar in Bucuresti prin firma de curierat rapid Sameday si este valabila in intervalul Luni - Vineri.

Comenzile plasate pana in ora 16:00 se vor livra in aceeasi zi, pana in ora 22.00. Timpul de livrare poate fi influentat de catre disponibilitatea produselor in stoc.

Pentru comenzile cu valoare totala mai mare de 100 RON (TVA inclus) livrarea este GRATUITA.

In cazul comenzilor cu valoare totala mai mica de 100 RON (TVA inclus) se va aplica un cost de transport de 22.99 lei (TVA inclus), care va fi afisat separat pe comanda si pe factura emisa catre dumneavoastra.


 

RENUNTAREA LA CUMPARARE

Potrivit Ordonantei de Urgenta Nr.34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Daca produsul achizitionat nu corespunde asteptarilor tale, poti denunta unilateral contractul in termenul mai sus mentionat si returna produsul(e), iar noi iti oferim 3 optiuni:

a) iti returnam suma de bani

b) iti inlocuim produsul cu un alt produs identic

c) poti folosi banii proveniti din stornarea produsului, pentru achitarea altui produs.

Solicitarea de denuntare unilaterala a contractului la distanta este necesar sa se faca in scris, prin ACEST FORMULAR. Formularul completat trebuie trimis la adresa comenzi@crockpot-romania.ro .

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (fara lovituri, zgarieturi), inclusiv ambalajul, accesoriile aferente si produsele cadou-bonus (exact ca in momentul receptionarii).

Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 15 de zile de la retur.